Wij geloven in
het delen van kennis.
De allerlaatste ontwikkelingen rondom digital marketing, helder uitgelegd.
Met de kennis die wij in huis hebben geven wij jou diverse mogelijkheden om digitale marketing (nog) beter in te zetten voor jouw bedrijf!Ā
Nieuwe Google Post mogelijkheid: COVID-19 Posts
Google wil het bedrijfseigenaren gemakkelijker maken te communiceren over informatie rondom COVID-19 en hun fysieke locatie. Daarom is er sinds vandaag een nieuwe Google Post
COVID Info-links & Telehealth-links in Google Mijn Bedrijf (USA only)
Sinds vandaag is het mogelijk om COVID-19 informatielinks toe te voegen in Google Mijn Bedrijf. Met deze link is het mogelijk om naar bepaalde informatiebronnen
SEO: Structured Data voor COVID-19
Eind vorige week rolde Google nieuwe site-highlights uit voor verdere informatie verspreiding tijdens COVID-19. In een vorige blog lichtte we al uit wat te doen
Google waarschuwt voor mogelijk afwijkende openingstijden tijdens COVID-19
Google is begonnen met het ‘waarschuwen’ van gebruikers in de Local-3-Pack over het afwijken van openingstijden. Reden is dat niet iedere bedrijfseigenaar controle heeft of
Coronacrisis in (r)etail: Hoe om te gaan met betaald adverteren?
BELANGRIJK: dit blogbericht is geschreven op basis van de veranderende online wereld ten tijde van de Coronacrisis. Als MvH Media zijn wij dagelijks bezig met
Tijdelijk Gesloten-marketing heeft geen invloed op lokale rankings
Waar we een aantal dagen geleden nog onzeker waren over de impact van hetĀ tijdelijk sluiten van je Google Mijn Bedrijf, geeft Danny Sullivan (van Google)
Google Mijn Bedrijf update tijdens COVID-19
Nederland en de rest van de wereld worden nog steeds geteisterd door het COVID-19 virus. Vanwege het coronavirus kondigde Google ongeveer een week geleden aan
Google Mijn Bedrijf veranderingen tijdens COVID-19 [GEUPDATE]
Door de snelle veranderingen tijdens COVID-19 hebben we een up-to-date lijst samengesteld met veranderingen in Google Mijn Bedrijf: Google laat geen nieuwe reviews meer toe
Google Mijn Bedrijf voegt Tijdelijk Gesloten functie toe
Sinds vandaag is het mogelijk om je Google Mijn Bedrijf te markeren als Tijdelijk gesloten. Deze functie is een logisch gevolg van de lockdown in
Coronacrisis in (r)etail: hoe om te gaan met SEO?
BELANGRIJK: dit blogbericht is geschreven op basis van de veranderende online wereld ten tijde van de Coronacrisis. Als MvH Media zijn wij dagelijks bezig met
Nieuwe Review-layout in Google Mijn Bedrijf
Google heeft een nieuwe review-layout doorgevoerd in het Overzicht-tab in Google Mijn Bedrijf.Ā Sinds nu worden er drie reviews gehighlight die bepaaldeĀ woorden bevatten die de
Google haalt evenementen weg uit Google Mijn Bedrijf paneel
Waar eerder nog aankomende evenementen zichtbaar waren in Google Mijn Bedrijf, heeft Google besloten deze, om nog onduidelijke redenen, niet meer te tonen in Google
Waarom Amazon niet mag ontbreken in jouw E-commerce strategie
https://www.youtube.com/watch?v=8mSlzd9bnhE Na succesvolle lanceringen in Duitsland, Italiƫ, Frankrijk, Spanje en het Verenigd Koninkrijk, is Nederland het zesde Europese land waar de Amerikaanse grootmacht een volwaardige
Meerdere foto’s in Ć©Ć©n Google Post
Google maakt hun Google Posts steeds belangrijker is te zien aan de ontwikkelingen hierin. Sinds vandaag is het mogelijk om meerdere foto’s in Ć©Ć©n Google
Responsieve zoekadvertenties (RSAās): WĆ©l of niet inzetten?
https://www.youtube.com/watch?v=7qW2CIIFYjg Responsieve zoekadvertenties kunnen al een tijd ingezet worden en komen dan ook vaak als aanbeveling naar boven in je zoekcampagnes. Echter, zorgen deze advertenties