Case

MvH Media de online marketingpartner van RSC Anderlecht.

RSC Anderlecht, een van de meest prestigieuze voetbalclubs in België, werkt samen met MvH Media om hun online marketing naar het hoogste niveau te tillen. Die passie en streven om de beste te zijn, zit diep in het DNA. Ons doel is om als online marketingpartner te zorgen dat alle campagnes, zowel kort- als langlopend, optimaal presteren. Dat doen we ook met data: we centraliseren en analyseren de data van alle platformen om klantprofielen te verrijken en gerichter te kunnen anticiperen op hun gedrag, wensen en behoeften. Next level big data marketing!

Next level big data marketing, wat houdt dat in?

RSC Anderlecht had de behoefte aan een uitgebreid dataplan, gecombineerd met een focus op zowel bestaande als nieuwe online marketingcampagnes. De uitdaging lag in het centraliseren van de data afkomstig van diverse bronnen, waaronder de website www.rsca.be, samen met de andere platformen waaronder: Business, RSCA Women, Memberships, Shop en het TV-platform Mauve TV. Door deze data te koppelen aan hun CRM-systeem, creëren we een extreem gedetailleerd beeld van het klantgedrag en -voorkeuren.

Onze aanpak

1

Data centralisatie & analyse

We hebben de datastromen geïnventariseerd en een plan opgesteld om deze te centraliseren. Door het koppelen van CRM-data aan websitegebruik, kunnen we gedetailleerde klantprofielen opstellen.

2

Optimalisatie van campagnes

We hebben zowel bestaande als nieuwe campagnes geëvalueerd en geoptimaliseerd voor betere prestaties. Dit omvat het aanpassen van advertentiestrategieën, verbeteren van content en het gebruik van geavanceerde targeting.

3

Consultatie en samenwerking

We werken nauw samen met het team van RSCA om de ontwikkelingen en behoeften continu te evalueren en hierop in te spelen. Door regelmatig overleg en updates zorgen we ervoor dat alle partijen op de hoogte blijven van de voortgang, resultaten en nieuwe trends.

Een premium data machine die online scoort

Dankzij deze aanpak beschikt RSC Anderlecht over een premium data machine, die hen in staat stelt om nauwkeuriger te targeten, hyper-personalisatie toe te passen en de klanttevredenheid te verhogen. De campagnes presteren daardoor beter, en de inzichten uit de data-analyse bieden waardevolle input voor toekomstige strategieën.

MvH Media ontmoet je bij RSC Anderlecht

Onze samenwerking met RSCA is gebaseerd op, goed contact, prestaties en continue verbetering. Interesse om meer te weten te komen over onze campagnes, data-werkzaamheden of andere strategische online marketing vraagstukken? We ontmoeten je graag bij RSC Anderlecht. Wanneer zien we jou bij RSCA? Neem contact op, dan plannen we meteen iets in.

Meer informatie over deze case?

We vertellen er graag meer over.

Samen met onze klanten zijn we bewezen succesvol. We vertellen graag meer over onze werkwijze en hoe wij voor verschillende organisaties het verschil hebben weten te maken.

Mocht je graag meer willen weten over deze, of over een andere case, laat het ons weten!