Case

STRATEGISCH SEA PARTNER VOOR
OUTSPOT IN MAAR LIEFST 11 LANDEN.

Outspot koos voor MvH Media als strategisch partner voor hun online marketing. Hun doel is om de omzet te verhogen in 11 landen in Europa, met daarbij de focus op nieuwe klantacquisitie. Duidelijke targets voor ROAS en ACOS staan hierbij voorop. Om naar dit doel te werken, werken de SEA specialist van MvH Media nauw samen met de specialisten intern bij Outspot. Dankzij de bedreven test- en go-getter mentaliteit bij Outspot, zijn we in staat om samen continu op zoek te gaan naar verbetering.

We zijn ook blij om te zien dat we sinds het begin van de samenwerking al mooie resultaten geboekt hebben. De kost per nieuwe klant kent een daling van 50% in vergelijking met vorig jaar. Ook de ACOS is met 10% gedaald, en de ROAS met 17% gestegen. Per land zien we verschillende evoluties en inzichten waar we mee aan de slag kunnen om de resultaten te blijven verbeteren. Ook op productniveau werken we hard om de best sellers alle kansen te geven en zo de positie van Outspot te versterken.

Behaalde resultaten

50%

daling in kost per nieuwe klant

10%

ACOS gedaald

17%

stijging van de ROAS

Meer informatie over deze case?

We vertellen er graag meer over.

Samen met onze klanten zijn we bewezen succesvol. We vertellen graag meer over onze werkwijze en hoe wij voor verschillende organisaties het verschil hebben weten te maken.

Mocht je graag meer willen weten over deze, of over een andere case, laat het ons weten!