Ieder jaar wordt door The Financial Times de FT1000 gepresenteerd. Dit is een prestigieuze ranglijst met de duizend snelst groeiende bedrijven van Europa. In samenwerking met onderzoeksbureau Statista heeft het dagblad uitvoerig onderzoek gedaan onder tienduizenden bedrijven in Europa. Waarbij gekeken werd naar de groei in omzet die bedrijven doormaakten tussen 2017 en 2020. MvH Media is één van de 18 Nederlandse bedrijven op de lijst.
In de categorie Sales en Marketing staat het online marketing bureau maar liefst op de 7de plek. Vanzelfsprekend hebben bedrijven door heel Europa het afgelopen jaar voor uitdagingen gestaan. Niet enkel als gevolg van de pandemie, maar ook vanwege nog aldoor lopende ontwikkelingen rondom Brexit. Deze editie heeft dan ook een bijzondere waarde omdat de ondernemingen in de ranking erin geslaagd zijn te groeien ondanks de tegenslagen.
Over het behalen van de notering ziet directeur en oprichter Mark van Hattum dan ook vooral een erkenning in het geleverde werk: ‘’Wij zijn bijzonder verheugd met deze hoge notering in de FT1000 lijst. Het onderstreept onze groei voor de buitenwereld en maakt mij ontzettend trots op de dagelijkse inspanningen van mijn collega’s om dit mogelijk te maken.’’
Over MvH Media
MvH Media is een full-service online marketingbureau en heeft momenteel ruim 45 medewerkers in dienst. Met klanten in de Benelux is het bedrijf een van de snelst groeiende spelers op de markt van online marketing. Vanuit het kantoor in Dongen worden voor de klanten over heel de wereld innovatieve campagnes opgezet. Op basis van de verschillende expertises is MvH Media door zowel Google, als ook Microsoft, Amazon en Facebook gecertificeerd als specialistisch partner.